Samenvattingen(1)

Een omnibus van drie verschillende verhalen over verdorven en beestachtig menselijk gedrag. Centraal staan een vrouw die de algemeen aanvaarde clichés van haar geslacht niet kan aanvaarden, een zakenman, een taxichauffeur die een travestiet kan zijn, een stoere man en een winkelassistent, wiens moeder zegt dat zijn haar te lang is. Ze zwerven rond onder meer in een bar, een hotelkamer, een benzinestation, een hut in het midden van de woestijn en met een auto in de nacht. Er worden afgrijselijke misdaden gepleegd die de duistere kant van de mens naar boven brengen. Maar wat als er tussen slachtoffers, criminelen en toeschouwers slechts een dunne lijn loopt? (Filmfreak Distributie)

(meer)

Recensie (1)

Prioriteit:

POMO 

alle recensies van de gebruiker

Engels The Dhogs screenplay plays games with the festival viewer, as its unpredictable scene sequence forces you to agree to the rule that it can develop in any direction and does not always have to make sense. That sort of thing makes a movie more interesting if it also manages to engage the audience. Dhogs alludes to the moviegoer’s (and theatregoer’s) voyeurism and hunger for forbidden fruit and violence. And if it was longer and a child had not taken over the wheel, instead keeping it “adult” (as a Sitges Film Festival visitor would have liked), I might’ve given it four stars. Shame on me! [Sitges FF] ()